Beter vindbaar met de juiste content en keywords


SEO Contentpakket

Ons SEO-contentpaket bevat alle onderdelen uit het SEO-startpakket en daarbij gaan we nog een stap verder. We gaan een uitgebreid keywordonderzoek doen naar veelgebruikte zoekwoorden voor jouw diensten. Aan de hand van dat onderzoek doen we een 0-meting om je posities in de zoekmachines te bepalen. Daarna schrijven we 3 effectieve landingspagina’s die zijn geoptimaliseerd voor de belangrijke trefwoorden.

SEO-boost inclusief 3 effectieve landingspagina's:
Inclusief Startpakket
3 SEO geoptimaliseerde content pagina's
Interview om jouw wensen en behoeften uit te stippelen
Concurrentieonderzoek
Keywordonderzoek
Aanpassen SEO-tekst op homepagina
Instellen SEO meta-instellingen op alle pagina's
24/7 Rapportage
Eenmalig € 895,-

Google bepaalt aan de hand van meer dan 200 factoren welke website op welk trefwoord scoort en welke positie deze websites krijgen in de zoekmachine. Een groot deel van deze factoren zijn 'on-site' oftewel in jouw website.

Deze on-site eigenschappen (content, afbeeldingen, metadata, interne links ed.) kunnen we per pagina optimaliseren met onze SEO pakketten zodat je beter gaat scoren op trefwoorden waarop je beter wilt worden gevonden.

Hiernaast mag je ons altijd bellen en wordt je geassisteerd om de gegevens in de statistieken beter te begrijpen, zodat je altijd zelf kan zien hoe het gaat met de resultaten.
Google Analytics: Inclusief SEO-startpakket
Ons SEO-startpakket zorgt ervoor dat je website optimaal is ingesteld om te kunnen beginnen met SEO. Daarom is het startpakket een verplicht onderdeel voordat we verder kunnen met het SEO-Contentpakket. In het startpakket koppelen we alle Google diensten aan je website en koppelen we de Google diensten én je website aan onze overzichtelijke Onlinemarketing rapportage.
Interview t.b.v 6 te kiezen keywords
In het SEO-Contentpakket starten we met een (telefonisch) interview waarin we je bedrijf en diensten beter leren kennen. Hiermee kunnen we beter bepalen welke 6 trefwoorden mogelijk effectief kunnen zijn en waar we ons op kunnen richten. Op basis van dat interview gaan wij in de Google statistieken bekijken op welke 6 trefwoorden gezocht wordt en op welke manier we de landingspagina's kunnen inrichten.
0-meting
Aan het begin van de campagne starten we met een 0-meting om te bekijken of je nu ook al in de zoekresultaten staat met de trefwoorden die we hebben uitgekozen. Zo kunnen we na verloop van tijd de effecten van de SEO-content meten.
Landingspagina's schrijven en optimaliseren
Om hoger in Google te komen is het natuurlijk belangrijk dat je (zo veel mogelijk) landingspagina's hebt die zijn geschreven voor zowel de bezoekers als Google. Dat betekent dat we rekening houden met de trefwoorden die voldoende terug moeten komen op de juiste plekken in de juiste hoeveelheden. Maar daarbij houden we er ook rekening mee dat de tekst prettig moet zijn voor potentiële bezoekers. Immers deelt Google boetes uit aan websites die landingspagina's vol zetten met trefwoorden. Wij vinden de juiste balans.​
Meta-Instellingen
Hierdoor wordt uw website aan de hand van de gekozen trefwoorden in de juiste zoekresultaten weergegeven. Alle pagina's krijgen voor Google een titel, omschrijving en zoekwoorden.
24/7 Rapportage
Meeste bedrijven geven je amper of zelfs geen inzicht in de resultaten. Bij Nano Web gaat dat anders. U wordt toegevoegd aan de Google My Business, Analytics en Console accounts zodat u te allen tijde live mee kan kijken wat er allemaal staat ingesteld en hoe de platforms ingericht zijn.

Toename in bezoekers en klanten

Het optimaliseren van jouw website is ongetwijfeld een van de meest effectieve manieren om unieke bezoekers naar jouw website te trekken. Onze SEO pakketten zorgen voor duurzame toename aan nieuwe bezoekers en leads.


Offerte aanvragen